God natt

Jag och mamma ska till Stockholm i morgon så jag skippade "Jordskott" Och tänkte packa färdigt sen gå och lägga mig. Vi blir bara där en natt, men jag ska köpa "free jump lite" i rosa eller blå😱. 
Tror även att det kommer bli en ny skolväska. Allt jag köper kommer komma upp här på bloggen så ni kommer inte missa något😉 

Avalon gick jätte bra idag. Jag red bara lite på ridbanan. I slutet tog jag av sadeln och red barbacka, det var nice! 
Verona hoppade jag lite med, Det gick också bra. Vi hoppade en kombination, räcke in oxer ut. Några av sprången lät jag henne gå på lite själv (alltså tänka själv) och det gick bra. Dock kändes det lite konstigt då jag inte vill påverka farten så mycket. Men jag litar på henna och låter henne gå som hon tycker att hon behöver, vill hon ha mycket plats in så får hon mycket plats in.❤️

Jaja jag har inte så mycket mer att säga och det var ju kanske lite synd för er som vill läsa en halv bibel men jag börjar bli trött nu så det är dags att sluta skriva. 😴
Min lilla prins 👑 (ibland)( har nya hjälmen på mig)

Allmänt | |
Upp