Hello!

Har precis satt mig i sängen med ny målade naglar, jag har planerat färdig veckans ridning. 
I fredags startade jag och Avalon 50cm och 60cm i Vänsta, han skötte sig exemplariskt för att vara fösta gången. På söndag ska jag: starta verona i Wirsbo.
 
Min planering för hästarna i veckan om någon är interesserad:
Måndag: Avalon får gå på banan. Verona ska jag rida ut på.
Tisdag: Båda går på Ridbanan.
Onsdag: Avalon får vila för Verona ska bada och då måste jag gå med henne. Går till halv 15.30 och hon behöver gå då.
Torsdag: Båda går på Ridbanan.
Fredag: Avalon går på banan och Verona tänkte jag galoppera med fram och tillbaka med på banvallen.
Lördag: Avalon tänkte jag galoppera med fram och tillbaka med på banvallen. Verona ska jag kontrollera inför tävlingen. Puttasar all min läderutrustning och all Veronas läderutrustning.
Söndag: Avalon får gå en snabbis på ridbanan efter att vi varit i Wirsbo med Verona.
 
Jag har inte så mycket mer att skriva om idag. 
Allmänt | |
Upp